Hrănește-ți motivația de a slăbi sănătos cu 45 de sfaturi și sugestii bune de urmat

Hrănește-ți motivația de a slăbi sănătos cu 45 de sfaturi și sugestii bune de urmat

Greutatea corporală poate influența modul în care te simți și chiar modul în care te văd ceilalți, dar imaginea corpului nu este singurul motiv pentru care ar trebui să îți întărești motivația de a slăbi. Pentru cei care sunt supraponderali sau obezi, pierderea în greutate aduce nenumărate beneficii, dincolo de acela de a arăta bine și de a spori astfel încrederea personală.

Ce înseamnă slăbire sănătoasă?

O slăbire sănătoasă și un stil de viață sănătos este o metodă eficientă de menținere a stării de sănătate în cea mai bună formă. Astfel se poate reduce riscul de apariție a îmbolnăvirilor.

Ce presupune o slăbire sănătoasă?

  • O alimentație sănătoasă
  • Exercițiu fizic și zilnic
  • Renunțarea la fumat
  • Consum limitat de alcool
  • Respectarea orelor de somn

O slăbire sănătoasă nu presupune ca anumite alimente să fie interzise sau altele obligatorii. Trebuie să existe însă un echilibru între diversele alimente din dietă, având drept scop creșterea vitalității și diminuarea riscului apariției îmbolnăvirilor. Și în cazul unei diete de slăbit, varietatea alimentelor consumate trebuie să fie cât mai mare. Cu cât este mai diversificată cu atât mai mult organismul va primi toate subtanțele nutritive de care are nevoie, și mai ales vitaminele și mineralele necesare menținerii stării de sănătate.

Energia necesară funcționării organismului provine din alimente consumate și este reprezentată de caloriile din: glucide (55% din energie), proteine (15-20% din energie) și lipide (25-30% din energie).

Hrăneșteți motivația de a slăbi sănătos cu 45 de sugestii și sfaturi bune de urmat. Începe călătoria spre tine din viitor, găsește-ți forța și începe o dietă de slăbit ținând cont de aceste recomandări prețioase:

10 sugestii importante pentru o slăbire sănătoasă și eficientă

Motivația ta de a slăbi sănătos are nevoie de disciplinare și ghidare. Folosește timpul fiecărei zile pentru a-ți ordona mesele, relaxarea dar și momentele în care depui efort fizic. Iată zece sugestii importante în orice regim alimentar pentru slăbire sănătoasă:

1. Respectati cele 3 mese principale ale zilei si cele 2 gustari. Mancati putin si des.
2. Faceti-va zilnic un plan al meselor.
3. Reduceti consumul de grasimi si alimente cu continut crescut de grasimi precum: mezeluri, int, margarina, uleiuri, smantana, frisca, branzeturi grase, lactate nedegresate, prajeli, foietaje.
4. Reduceti consumul de dulciuri, sucuri si alte alimente ce contin zahar
5. Consumati alimente cu un continut crescut de fibre alimentare precum: fructe, legume, cerale integrale (hrisca, fulgi de ovaz).
6. Evitati consumul de alimente prajite
7. Preparati alimentele la gratar, fierte, inabusite la cuptor
8. Consumati sare cu moderatie, folositi condiment si ierburi aromatice pentru asezonarea mancarurilor, fara a adauga sare
9. Consumati zilnic 2 litri de apa.
10. Selectati alimente cu continut redus de zaharuri, sare (sodiu), grasimi saturate sau trans

Pentru a te ajuta să slăbești sănătos venim cu o propunere: adună-ți toate forțele și cu motivația de a slăbi, lasă-ne pe noi să avem grijă de ce mănânci! Există o dietă de slăbit care să respecte toate aceste reguli și să vină acasă la tine direct preparată. Este vorba de Dieta de slabit ZenDiet, în multiplele variante ale ei:

  • meniuri zilnice diversificate, delicioase, hrănitoare
  • meniuri personalizate după preferințe culinare și numărul de calorii (800, 1000 sau 1200 kcal)
  • mesele organizate zilnic (în programe de 5, 7, 10 sau 14 zile de dietă ZENSLIM)
slabire sanatoasa

COMANDĂ DIETA ZENSLIM

Pentru motivația de a slăbi sănătos alege o dietă potrivită, cu preparatele delicioase, regim alimentar hipocaloric conceput de nutriționist cu experiență.

După numărul de calorii ale mesei zilnice, poți opta pentru 800 Kcal, 1000Kcal sau 1200Kcal. Programul dietei de slăbit poate dura 5, 7, 10 sau 14 zile, consecutive sau cu pauze.

Personalizează meniul zilnic chiar astăzi! Trimite comanda și intră în regimul ZENDIET.

5 motive concrete ca să ții o dietă de slăbit sănătos de la ZenDiet!

În cadrul consulațiilor de nutriție oferite în anii trecuți, am observat la majoritatea clienților că excesul de greutate vine cu o mulțime de efecte secundare. Persoanele care doresc să slăbească, vor să scape și de suferințe fizice concrete, de la lucruri mărunte, cum ar fi durerile de spate, până la consecințe mai grave, cum ar fi probabilitatea de a dezvolta diabet de tip 2.

Chiar dacă să slăbești sănătos este un proces dificil și anevoios, atunci când reușești, această reușită devine un mare avantaj pentru tine. Efectele pe termen lung a pierderii excesului de greutate sunt utile oricărei persoane care se gândește să scape de kilogramele nedorite și nesănătoase.

ZenDiet te ajută să slăbești sănătos pentru că punem alimentația pe podium și ți-o livrăm ca pe cel mai important premiu: preparate deosebite, echilibrate în calorii, gătite doar cu incrediente proaspete, cu mese zilnice concepute de un nutriționist nu doar de un bucătar, meniuri personalizate individual la fiecare client!

afla de ce e bine sa slabesti

În urma unor studii, cercetătorii au ajuns la concluzia că, cu cât motivația de a slăbi este mai puternică, cu atât o să slăbești mai mult și mai ușor comparativ cu persoanele care nu sunt motivate!

Hai să descoperim împreună câteva dintre beneficiile concrete ale eliminării kilogramelor în plus printr-un proces de slăbire sănătoasă, pentru că vindecarea și starea optimă de sănătate trebuie să fie sursa principală în motivația ta de a slăbi chiar acum:

1. Începe să slăbești sănătos pentru a preveni hipertensiunea arterială, bolile de inimă și accidentul vascular cerebral

Bolile de inimă și accidentele vasculare cerebrale sunt o cauză majoră a dizabilităților și decesului în rândul bărbaților și a femeilor. Persoanele supraponderale au un risc mai mare de a avea niveluri ridicate de colesterol în sânge, precum și de trigliceride (cunoscute și sub numele de grăsime din sânge).

Angina pectorală, un tip de boală cardiacă, poate provoca dureri în piept și o scădere a oxigenului pompat către inimă. Această afecțiune poate să apară ca urmare a unei greutăți corporale ce depășește limita normalității.

Moartea subită poate să apară atât în cazul bolilor de inimă, cât și a unui accident vascular cerebral și, în general, aceasta apare fără vreun avertisment, semnele și simptomele fiind aproape inexistente.

Prin scăderea greutății cu doar cinci până la zece la sută din greutatea corporală, s-ar putea reduce șansele de a dezvolta boli de inimă sau accident vascular cerebral. În plus, s-ar îmbunătăți și modul în care inima ar funcționa, iar tensiunea arterială, colesterolul și numărul de trigliceride s-ar reduce.

2. Atunci când slăbești sănătos poți să previi diabetul de tip 2

Diabetul este o afecțiune foarte des întâlnită în ultima vreme ce ne pune viața în pericol . Ambele tipuri de diabet, tipul unu și tipul doi, sunt legate de excesul de greutate. Pentru cei care suferă deja de diabet, exercițiile fizice regulate și pierderea în greutate ar putea ajuta la controlul nivelului de zahăr din sânge. În acest caz se recomandă mai multă activitate fizică. Poți pur și simplu să mergi, să faci jogging sau să dansezi. Mișcarea pune fluxul de sânge în mișcare și te ajută să pierzi surplusul inutil.

Dieta este un factor la fel de important!

Alege o dietă ce îți oferă toate substanțele nutritive de care ai nevoie în fiecare zi: cu sucuri presate la rece, smoothie-uri și supe creme din fructe și regume, salate asortate cu dresing delicios și ingrediente proaspete. Încearcă meniurile noastre și te vom cuceri garantat:

3. Pierderea în greutate poate reduce riscul de cancer

Excesul de greutate este legat de o serie de tipuri de cancer. În special pentru femei, tipurile de cancer care sunt asociate cu excesul de greutate includ cancerul de uter, vezica biliară, ovarian, de sân și de colon. De asemenea, bărbații sunt expuși riscului de a dezvolta cancer dacă sunt supraponderali. În cazul bărbaților, poate să apară cancer de colon, prostată și rect. Motivația de a scăpa de surplusul de greutate, presupune ca o dietă bogată în grăsimi și colesterol să fie evitată pe cât posibil.

4. Slăbești sănătos și reduci apneea în somn

Apneea în somn este o afecțiune în care se poate opri temporar respirația pentru o perioadă scurtă de timp, apoi revine sub forma sforăitului puternic. Apneea în somn poate provoca o stare de letargie sau somnolență în timpul zilei și – din cauza supraponderalității – poate duce la insuficiență cardiacă. Potrivit unor studii, eliminarea kilogramelor în plus ar putea ajuta la eliminarea acestei probleme dacă se menține pe timp îndelungat un stil de viață cu alimentație sănătoasă.

5. Pierderea în greutate reduce durerile asociate osteoartritei

Când o persoană cântărește mai mult decât greutatea normală vârstei și înălțimii, articulațiile genunchilor, șoldurilor și spatelui ar trebui să aibă o putere dublă – dacă nu triplă – pentru efortul necesar vieții. Acest lucru ar putea cauza tensiune și stres asupra articulațiilor. Scăderea în greutate reduce tensiunea constantă aupra acestor articulații și elimină durerile.

sfaturi pentru slabit sanatos

Întărește motivația de a slăbi cu 33 de sugestii foarte utile

Nutriția și starea emoțională sunt foarte bine recunoscute și chiar foarte ușor corelate de oricine. La fel putem spune și despre ceea ce consumăm și felul cum gândim, mergem, vorbim sau ascultăm.

Motivația ta de a slăbi sănătos ar trebui să se ghideze după acumularea de putere informațională. Știi? Ai putere!

Motivația de a slăbi este putere și te invit la această lungă lista de idei, sfaturi și sugestii bine de urmat de oricine dorește o slăbire sănătoasă și să continue cu o viață nouă:

  1. Luati masa la ore fixe intr-o ambianta de relaxare si confort psihic. La masa nimeni nu cearta pe nimeni. La masa nu se uita nimeni la TV. La masa nu se vorbeste, se mananca!
  2. Invatati sa asociati alimentele.
  3. Mancati numai cand va este foame (nu confundati setea cu foamea).
  4. Luati trei mese principale, fara a renunta sub nici un motiv la micul dejun, care trebuie sa fie consistent.
  5. Mestecati temeinic alimentele pana la fluidizarea alimentului solid (minim 20 miscari masticatorii).
  6. NU SE BEA APA imediat, inaintea, in timpul sau dupa masa pentru a nu dilua sucurile digestive si a nu perturba digestia.
  7. Asociati corect alimentele in cadrul unei mese si nu consumati mai mult de un aliment concentrat la aceeasi masa (orice aliment care nu este fruct sau leguma este aliment concentrat). Atentie! Legumele nu sunt totuna cu leguminoasele!
  8. Consumati cu moderatie bauturile alcoolice (maxim 2 pahare pentru barbati, 1 pahar pentru femei, pe zi), preferabil vin rosu de calitate, fara sulfiti (1pahar-150ml)
  9. Renuntati la fumatul activ si evitati fumatul pasiv.
  10. Renuntati la consumul de snacks-uri intre mese si inlocuiti-le cu fructe si legume proaspete.
  11. Atentie la modul de preparare a mancarii (prajirea si utilizarea cuptorului cu microunde vor fi evitate).
  12. Evitati alimentele inalt procesate,cu aditivi (E-uri)si dezechilibrate nutritional.
  13. Evitati consumul de grasimi artificiale (margarine), edulcoranti intensi de sinteza chimica, coloranti, conservanti.
  14. Ridicati-va de la masa cand inca va mai este putin foame (restrictia alimentara induce longevitatea).
  15. Consumati cu prioritate alimente ecologice (au mai putin contaminati).
  16. Nu consumati alimente ne-etichetate.
  17. Evitati consumul de alimente cu 2-3 ore inainte de culcare.
  18. Evitati bauturile stimulante, carbogazoase, inclusiv pe cele light si in nici un caz nu le combinati cu alcool.
  19. Puteti incerca o dieta de slabit de 10 zile, pentru a scadea greutatea dumneavoastra considerabil, dar mancand preparate gustoase si atent pregatite.
  20. Hidratati-va cu apa minerala (oligominerala) naturala, aproximativ 8 pahare pe zi (1,3-1,5l apa), consumand un pahar din acestea inainte de culcare si unul imediat dupa trezire, sau un fruct inainte de culcare sau imediat dupa trezire;
  21. Nu introduceti in gura alimente mai reci de 10 C si mai calde de 30 C.
  22. Mentineti o dentitie sanatoasa si o igiena orala perfecta (folositi ata dentara).
  23. Nu folositi guma de mestecat excesiv, mai ales in acelasi timp cu fumatul.
  24. La recomandarea specialistului, completati-va dieta cu suplimente de calitate, obtinute din ingredient naturale.
  25. Nu cumparati alimente din zone neamenajate si neavizate sanitar-veterinar in acest scop.
  26. Dupa masa evitati sedentarismul efectuand mici plimbari in zone curate sau urcand si coborand scari (evitati folosirea liftului si parcarea cat mai aproape de locul luarii mesei). Aceste sfaturi pentru slabit sanatos sunt usor de urmat, daca dorim sa ne pastram o viata normala si fara afectiuni cauzate de alimentatia gresita.
  27. Tineti cont de afectiunile de care suferiti, de recomandarile medicului si de interactiunile dintre alimente si medicamente.
  28. Nu consumati produse de origine animal de doua ori pe saptamana(post 2 zile pe saptamana).
  29. Preferati felurile de mancare simple (fara sosuri complicate, rantasuri, etc), preparate in casa.
  30. Nu cumparati si nu tineti in dulapuri, camara sau frigider alimente nesanatoase (junk-food).
  31. Consumul de alimente natural, in asociatii corecte, sub forma de mancaruri simple, in cantitati rezonabile, intr-o dieta echilibrata si diversificata are efecte pozitive puternice asupra nivelului de energie fizica si mentala.
  32. Luarea meselor la timpul potrivit(in nici un caz nu se va sari peste micul dejun) si in numar de trei pe zi, cu abtinerea de la servirea mesei cu 2-3 ore inainte de culcare si activitate fizica moderata, potenteaza si mai mult efectele datatoare de sanatate ale hranei.
  33. Alimentele compozite, sofisticate, care cuprind materii prime naturale, dar rafinate, aditivi de sinteza, grasimi artificiale si saturate (de origine animala), asociate incorect si nenatural sunt extrem de greu de digerat si asimilat. Tot ele produc tulburari ale metabolismului, determina supraponderalitate, obezitate-sindrom metabolic urmat de tot cortegiul sau morbid de maladii cornice, asa-zise ale “civilizatiei moderne”.

Motivația de a slăbi ai nevoie să o ancorezi în dorința ta de a te simți bine în această viață, în acest trup. Începi prin a-ți corecta obiceiurile culinare, descoperi noi alimente bune de consumat, renunți la alimentele dăunătoare, dar trebuie să îți întreții și corpul emoțional! Profită de călătoriile în aer liber, descoperă natura cu terenul ei divers. Începe o viață mai activă alături de o alimentație echilibrată!

Întărește-ți motivația de a slăbi sănătos urmărindu-ne pe Facebook:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Detalii comandă
  • No products in the cart.
0