Tot ce trebuie să știi despre dieta rapidă de slăbit

Citește despre dieta rapida de slabit de la ZenDiet

O dietă rapidă de slăbit este un tip de dietă în care slăbești mai mult de 1 kg pe săptămână pe parcursul mai multor săptămâni. Pentru a pierde în greutate atât de repede, trebuie să mănânci mai puține calorii. Dacă compensezi cu mișcare zilnică, organismul va fi nevoit să suplinească cu energie din rezervele proprii. Află care sunt dietele rapide pentru slăbit, preparate și livrate de ZenDiet și începe programul nutrițional de săptămâna asta!

Citește în continuare și vei afla ce este o dietă de slăbit rapid și cum funcționează ea. Mâncând alimente delicioase dar preparate sănătos, slăbești rapid, natural și frumos! Primește sfaturile și sugestiile noastre în cazul în care ții orice dietă rapidă de slabit!

Cum funcționează o dietă rapidă de slăbit?

Aceste diete de slăbit rapide sunt adesea alese de persoanele supraponderale care vor sa slabeasca rapid, dar și de persoanele ușor plinuțe care vor să scape de kilogramale în plus într-un timp scurt. Dacă vrei să slăbești rapid, trebuie însă atenție maximă.

Dietele rapide de slăbit trebuie folosite doar pentru perioade scurte de timp și de obicei nu sunt recomandate mai mult de câteva săptămâni. Există mai multe tipuri de diete rapide și urmează să fie descrise în rândurile ce urmează.

Potrivit mai multor nutriționiști, să pierzi între 0,45 și 0,9 kg pe săptămână este sănătos și sigur. Să pierzi mai mult de atât este considerat prea rapid într-un timp așa de scurt și se consideră că te poate expune riscului multor probleme de sănătate, inclusiv pierderea masei musculare, apariția calculilor biliari, deficiențe nutriționale și o scădere a metabolismului.

dieta rapida

Cele mai comune moduri prin care se încearcă să se slăbească rapid sunt dietele foarte scăzute în calorii, cu mai puțin de 800 calorii pe zi, sau miscare multă în combinație cu alimentație specifică.

Oamenii preferă adesea opțiunea unei diete sățioase, dar scăzută în calorii deoarece este mult mai ușor să slăbești printr-o astfel de dietă, fără să fie necesare exerciții fizice. Organismul uman alege să suplinească consumul de energie din depozitele proprii dacă nu are resurse destule din alimentația zilnică.

Atunci când se consumă mai puține calorii decât arde corpul, acesta începe să intre în rezervele de energie, cunoscute sub numele de glicogen. Glicogenul din corp este legat de apă, așa că atunci când gligogenul este folosit pe post de combustibil, corpul eliberează și apa.

Dacă abia începi o dietă sau un plan de exerciții fizice, atunci s-ar putea să slăbești mai mult de 0,9 kg în prima săptămână. Pentru această perioadă de început, pierderea rapidă în greutate este perfect normală. Greutatea pierdută în această perioadă este denumită în mod normal “greutatea apei”.

Aceasta este explicația logică și științifică pentru faptul că este posibil să experimentezi o scădere majoră a greutății în prima săptămână. Odată ce corpul epuizează rezervele de glicogen, pierderea în greutate ar trebui să se stabilizeze la 0,45-0,9 kg pe săptămână.

Care sunt dietele rapide de slăbit de la ZenDiet?

Dacă alegeți să țineți o dietă hipocalorică de slăbit rapid, preparată și livrată de ZenDiet, vă recomandăm să consumați doar ceea ce primiți. Folosim doar ingrediente proaspete, iar alimentele sunt preparate conform îndrumărilor nutriționistului Andreea Coman, ambalate special și livrate într-un program bine organizat, la timp, indiferent de câte zile de diete are regimul de slabit ales! Puteți oricând opri programul dietei și continuarea lui altă dată. Vă putem livra mâncarea acasă sau la birou. Păstrăm constant legătura prin telefon și ne puteți contacta pentru detalii și ajutor la numărul 0743.765.248

  1. Dieta daneză (program de 13 zile)

Dieta Daneză, preparată și livrată de ZenDiet, este o cură de slabire care schimba metabolismul, este modalitatea prin care scapi rapid de cateva kilograme in plus. Este o dieta saraca in calorii, tocmai pentru a elimina intr-un timp scurt (13 zile) surplusul de grasime. Planul alimentar in dieta daneză nu depaseste 600 de calorii/zi dar meniul din dieta daneza include proteine, minerale, vitamine si nutrienti necesari pentru a-i furniza organismului energia de care are nevoie pentru o buna functionare. Dieta daneza desi are multe restrictii este preferata pentru a slabi rapid cu până la 10kg în cele 13 zile.

  1. Dieta rapidă de slăbit (800 de calorii)

Dieta hipocalorică de slăbit rapid pornește de la un numar de 800 de calorii zilnic cumulat în 3 mese principale (comparativ cu dieta de slabit normal care are 1.200 calorii zilnic/5 mese zilnice) astfel încât rezultatele să fie vizibile și rapide. Regimul dietetic al acestei diete este potrivit persoanelor care sunt obisnuite sa manance o cantitate mai mica de alimente și vor să slăbească natural și sănătos.

Rolul exercițiilor fizice în dieta rapidă

Reducerea numărului de calorii face ca exercițiile fizice pe care le putem experimenta în timp ce ținem o dietă rapidă de slăbit să fie minime. Putem alege din gama exercițiilor cardio, dar trebuiesc reduse grupele și seriile cu pana la 50-60%. Vă recomandăm să contractați un antrenor personal de fitness pentru cele mai bune rezultate. Puteți continua cu exercițiile fizice și după când vă angajați la o dietă de întreținere pe termen lung.

Ce beneficii pentru sănătate oferă dieta rapidă de slăbit?

Dieta rapidă de slăbit este recomandată cel mai adesea pentru persoanele care au probleme de sănătate din cauza obezității. Pentru aceste persoane, pierderea rapidă în greutate poate ajuta la îmbunătățirea:

✔️ colesterolului ridicat

✔️ nivelului de zahăr din sânge în caz de diabet

✔️ multor alte probeleme de sănătate.

Consultă doctorul de familie sau urmează o dietă rapidă de slăbit doar la recomandarea medicului specialist ori a nutriționistului. Pierderea rapidă în greutate poate provoca, de asemenea, unele efecte secundare. În unele situații, scăderea mai rapidă în greutate poate fi făcută în siguranță dacă este făcută în mod corect. De exemplu, nutriționistul poate prescrie diete foarte scăzute în calorii pentru pierderea în greutate dacă obezitatea cauzează probleme grave de sănătate. Cu toate acestea, astfel de diete necesită supraveghere.

Unele diete rapide de slăbit natural includ o fază de inițiere pentru a te ajuta să începi să pierzi din greutate. În faza inițială s-ar putea să slăbești între 6-10 kilograme în primele două săptămâni. Poți slăbi rapid cu o astfel de abordare deoarece combină strategii de slăbire sănătoase și sigure.

După perioada inițială de două săptămâni, se trece la slăbirea recomandată de 0,45-0,9 kg pe săptămână, ceea ce oferă timp pentru a adopta schimbările necesare în stilul de viață, cum ar fi o alimentație sănătoasă și creșterea activității fizice, necesare pentru mențierea greutății pe termen lung.

dieta slabire zendiet

Dieta rapidă de slabit ți se potrivește dacă:

✔️ Dorești rezultate să fie vizibile într-un timp relativ scurt;

✔️ Ai doar cateva kilograme in plus de care vrei să scapi;

✔️ Scăderea în greutate îți este îngreunată de un metabolism încetinit.

11 Sfaturi sănătoase alături de dieta rapidă de slăbit

Deși pierderea lentă în greutate ar putea să nu fie atrăgătoare pentru tine, există multe lucruri pe care le poti face ca întreg procesul de slăbire să fie în siguranță și chiar ușor accelerat. Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să slăbești sănătos:

  1. Redu sau elimină consumul de zahăr și amidon – Cercetările arată că persoanele care țin o dietă săracă în carbohidrați, pierd mai mult în greutate. Reducerea zahărului și a amidonului ajută la reducerea aportului de carbohidrați.
  2. Mănâncă ușor, mestecând bine mâncarea – Masticația completă te poate ajuta să te simți sătul pentru mai mult timp și în acest fel să mănânci mai puțin. Este bine atunci cand mâncați să stați jos și să mestecați încet, fără grabă (se consuma mai multe calorii când stai în picioare decât atunci când stai jos, pentru că sunteți tentați să mâncați mai mult).
  3. Odihnește-te – Lipsa somnului poate crește nivelul de grelină, hormonul stării de foame și poate reduce nivelurile de leptină, hormonul responsabil pentru sațietate. Asta înseamnă că oboseala ar putea fi responsabilă pentru starea de foame.
  4. Nu mai mesteca gumă – Dacă urmați un regim bazat pe un aport scăzut de carbohidrați sau pe excluderea totală a acestora, feriți-vă de bomboanele și gumele de mestecat cu indulcitori sintetici, așa zise fără zahăr sau dietetice care conțin sorbitoli, manitoli sau hexitoli. Acești ingredienți sunt metbolizați în organism ca și carbohidrații, dar cu o viteza de absorbție mult mai mică!
  5. Mai puțin vin și doar alb – Dacă urmați o dietă rapidă de slăbit și se întâmplă să consumați un pahar de vin înainte de masă, trebuie să știți că acesta secretă sucurile gastrice și ajută la digestie, dar în schimb aduce și calorii în corp. Dacă beți vin, să știți că vinul alb sec are mai puține calorii decât vinul rosu.
  6. Fără popcorn la film! – Atunci când mergeți la un film, dacă obișnuiți să mâncați floricele de porumb, să știți că floricelele pregătite în aparatele obișnuite, au de două ori mai multe calorii decât cele pregătite cu ajutorul microundelor, și de două ori și jumătate mai multe decât floricelele preparate normal. Deci mai bine renunțați la ele 🙁
  7. Afirmații adevărate sau nu? – Nu aveți încredere în afirmații de genul: deserturile cu gelatină nu îngrașă, grapefruitul determina scăderea în greutate, alimentele bogate în proteine nu conțin calorii, 500g de carne îngrașă mai puțin decât un cartof.
  8. În loc de smântână folosește iaurt – Dacă o rețetă vă recomandă o ceașcă de smântână fermentată, este bine ca atunci când țineți o dietă rapidă de slăbit să o înlocuiți cu un iaurt cu conținut mai redus de grăsimi și astfel veți putea consuma cu până la 300 de calorii mai puțin.
  9. Alege spanacul! – Alegeți spanacul în locul amestecului de legume, astfel salvati 35 de calorii,
  10. Și cartofii? – Alegeți piureul de cartofi în locul celor prăjiți (piureul conține cu 139 de calorii mai puțin).
  11. Ceapă mai puțină! – Dacă vă supravegheați cantitatea de carbohidrați ingerată, nu subestimați cantitatea de ceapă: o ceașcă de ceapă fiartă conține 18 g carbohidrați.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Detalii comandă
  • No products in the cart.
0